dinsdag 20 augustus 2013

Parfum Camia



Na een heerlijk weekje vakantie op Texel zijn we weer thuis. Hoewel we deze week nog vakantie hebben kom je dan toch al weer een beetje in je ritme. Al de vakantiewas moet toch weer weggewerkt worden. Inmiddels is er ook weer een door mij gemaakt kaartje verschenen bij 123scrapping
Deze kaart heb ik gemaakt met het prachtige papier van wild rose studio vintage rose. Omdat ik graag vintage kaarten maak is dit heerlijk fris papier om mee te werken. Ik heb weer gebruik gemaakt van stempellinnen en daarop een afbeelding vanaf internet erop geprint. Een mal van Joy erop gebruikt en een leuke strik erop gemaakt met de bowdabra. 
Ik ga deze week weer proberen heerlijk aan het kaarten maken te gaan.
Groetjes Marja

1 opmerking:

Corrie zei

Hallo Marja
Je kaart is weer prachtig, leuk opgezet, mooi papier.
Misschien weer een winner?
Lieve groetjes,Corrie