zaterdag 19 oktober 2013

Voetbalkaart anders



Niet zo lang geleden liet ik jullie ook een voetbalkaart zien. Omdat ik voor een voetballende jongen die 12 wordt  morgen een stoere kaart wilde maken heb ik een andere versie  gemaakt. Natuurlijk compleet gemaakt met zijn naam erop.

Hoop dat ik jullie misschien op ideeën kan brengen.

                     Gebruikt papier: Wild rose studio- man about work
Gebruikte mal: marianne design collectables - footbal


groetjes Marja

Doet mee aan de challenge van Just a Note
                                      Hobbyhome

8 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
Wat een leuke, stoere mannenkaart heb je gemaakt, leuk papier van Wild Rosem ik ken het..fijn dat je meedoet aan de challenge van Just a Note, groetjes van Ans

Wilma zei

Gaaf kaartje voor Stan, zeg!
Ik ga 'em morgen in het echie bewonderen.
Fijn weekend!
Groetjes, Wilma

jolanda zei

mooie kaart

Anita zei

Wat een kunstwerk zeg. Echt super. Morgen ga ik de kaart in het echt bewonderen.
Groetjes, Anita

martina's kaartjes zei

wat een knappe stoere, voetbalkaart ! heel heel erg mooi en top gemaakt
grtjs,martina
x

nans'creablog zei

Een hele mooie en stoere jongenskaart Marja. Ik vind 'm super.

Groetjes,
Nans

Aartje zei

Wat een stoere kaart, daar kan ik wel wat inspiratie uit opdoen met een voetballende zoon.
Groeten, Aartje

Wil Frutsel zei

Hoi marja, dit is een super de super mooie voetbalkaart. Mooie aparte mal. liefs Wilma