maandag 13 januari 2014

40 jaar

Ik mocht een komische kaart maken voor iemand (man) die 40 wordt. Toen ik ging zoeken naar een leuke afbeelding kwam ik op internet dit leuke plaatje tegen. Aangezien zijn vrouw kapster is vond ik dit wel een hele toepasselijke.
Als basis heb ik wit bazzil cardstock gebruikt. Als dessinpapier heb ik Maja Design papier uit de Autumn Basics  serie gebruikt. Het frame en de basiskaart heb ik gesneden met de silhouette. Verder gebruikte ik blauw en donkerbruin cardstock als contrast. De klok heb ik ook uit het papier van Maja Design gehaald.
Het blijft zo leuk om kaarten te maken voor een speciale gelegenheid.

Tot de volgende keer. Marja

9 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
Wat een leuk plaatje, je hebt er een mooie kaart mee gemaakt, liefs Ans

Unknown zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Hobbygroetjes Lilian.

Anoniem zei

Wat een grappige kaart Marja! Zowel het plaatje als de tekst zijn zo leuk. Bedankt voor je deelname bij CCC.
Groetjes, Liselot

Aartje zei

Wat een leuke kaart en dat plaatje is helemaal geweldig.
Groeten, Aartje

Scraptastische hobby zei

Hihi, het is een hele toffe kaart!!!
Je hebt heel goed gezocht Marja...en je kaartje zal wel in de rondte gaan op die verjaardag! Super geslaagd!
Lieve groetjes van Gerie

Hetty zei

Echt een komische kaart! Ik ben benieuwd naar de reactie van de jarige (en van zijn vrouw) ;-)
Groetjes, Hetty

jolanda zei

grappige kaart

Angela zei

Geweldig leuke kaart Marja!!!
Gezellig dat je meedoet met de challenge bij CCC en veel succes.
grt Angela

Christa zei

Wat een gave kaart !
Erg leuke afbeelding heb je gevonden.
Groetjes , Christa.