zaterdag 1 maart 2014

Trappetjeskaart (123 scrapping)


Voor de webwinkel van 123 scrapping mocht ik deze keer aan de slag gaan met het  papier van Joy Crafts dance to the music.Ik heb deze keer een trappetjeskaart gemaakt. De basis voor dit model kaart is ook heel goed met de hand uit te snijden. Patroon staat ook op het blog van 123 scrapping, Ik heb daarbij mijn favoriete spelbinder gebruikt de floral ovals. Deze uitgesneden uit zwart cardstock.. Verder heb ik een stempelsetje gebruikt van hot off the press- just a note. Dit zijn erg leuke stempelsetjes die er in veel verschillende thema's zijn. Ze zijn erg bruikbaar en als je naar de prijs kijkt ben je helemaal verkocht.(kijk maar eens in de webwinkel van 123 scrapping onder stempels van hot off the press) Ik heb hiermee ook de muziekbladen gestempeld. Dit afgewerkt met distress inkt vintage photo. Verder nog een leuke bloementoef erop verwerkt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Goed weekend allemaal  
 Groetjes  Marja

6 opmerkingen:

JOKE zei

Wat een schitterende kaart Marja!!!
Erg mooi plaatje en mooie kleuren.
Fijn dat je meedoet met onze HH-challenge!
Liefs Joke

Tineke van der Linden zei

Wat een schitterende kaart!
Groetjes Tineke

Anoniem zei

Wat een leuke kaart Marja!
Die trappetjes kaarten blijven ideaal om een thema goed uit te beelden! Mooie warme kleuren combi!
Bedankt voor je deelname bij WLVC!
Morgen begint er een nieuwe challenge, hopelijk zien we je daar weer terug!
Groetjes Jacomijn

Plony zei

Superleuke kaart Marja, leuk om dit model kaart weer eens langs te zien komen en prachtige mallen die je gebruikt hebt.
Fijn dat je meedoet bij WLVC, groetjes van Plony

Liesbeth zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor onze challenge bij WLVC.
Groetjes Liesbeth

Scraptastische hobby zei

Heel erg mooi je trapjes kaart Marja en het muziek thema bij je plaatje is erg leuk!! En de stempels zijn idd. niet duur!
Lieve groetjes van Gerie