maandag 7 april 2014

Lief meisje (123 scrapping)




Deze keer heb ik voor het blog van 123 scrapping opnieuw een kaartje gemaakt met de nieuwste materialen uit de baby serie van Marianne Design.
Ik heb deze keer voor een andere vorm kaart gekozen. Deze kaart wordt met een strikje dicht gemaakt. Aan de binnenzijde heb je dan alle ruimte om je wens op te schrijven. Ik heb deze kaart heel rustig gehouden. De snijmallen en het papier zijn zo mooi dat het al snel voldoende is om een prachtig babykaartje te maken. De vorm van deze kaart is natuurlijk ook voor heel veel andere kaarten te gebruiken.

Gebruikte materialen uit de webshop:
Coredinations cardstock – sugarnspice
Marianne Design clearstamps – lief meisje – welkom op de wereld
Marianne Design paperbloc – hello sweet baby
Marianne Design – creatables – feet
Marianne Design (kantrand) LRo161
Marianne  Design (label/knoopjes) LR 0188
Marianne Design creatables special – Balloon

Ik ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Marja




12 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo Marja wat een lief kaartje.
groetjes Marja

Scraptastische hobby zei

Ontzettend lief kaartje en heel leuk model Marja. En die voetjes zijn ook zo leuk. Mooi bedacht en uitgevoerd!
liefs van Gerie

Ans Gilbert zei

Prachtig Marja,
Mooie kleuren, leuke voetjes, heel erg leuk de sluiting met strikjes...
liefs Ans

Tineke van der Linden zei

Een lief babykaartje! Lief zijn de voetjes hè?
Leuk dat je meedoet bij MD Divas.
Groetjes Tineke

Hetty zei

Wat een schatje! Heel mooi gedaan, Marja.

Durvina zei

Ohhh, wat leuk en lief!!

groetjes, Durvina

Anita zei

Wat een lief kaartje. Erg leuk gemaakt.
Groetjes, Anita

Anita zei

Wat een lief kaartje. Erg leuk gemaakt.
Groetjes, Anita

Anoniem zei

Een heel lief baby kaartje Marja.
Leuk dat de kaart open kan.
Super alles bij elkaar.
Groetjes Jannie

De hobbydroom zei

Wat een lieffie zeg :)
Helemaal super!

Lieve groetjes

Richtsje zei

Sorry, Marja, ik heb vast wel zitten slapen de laatste tijd want ik zie nu pas dat ik nieuwe volgers heb en één daarvan ben jij! Natuurlijk heb ik me gelijk aangemeld bij jouw want ook jij maakt prachtige creaties en ik hoop dan ook dat we elkaar kunnen inspireren!! Dit kaartje is ook zo super mooi gemaakt! Lief alles in het roze en zo met de flapjes vast door middel van een lintje!

Groetjes Richtje

Adriana zei

Wat een leuk modelletje en heel erg leuk met dit mooie papier. En natuurlijk helemaal geschikt voor onze challenge bij AnMaCreatief.
Dank-je-wel voor het meedoen!
Groetjes Adriana