maandag 7 juli 2014

Cherry on top (123 scrapping)


Voor het blog van webwinkel 123 scrapping mocht ik deze keer  aan de slag met de leuke stempel van Angelica & Adam. Samen met het mooie papierblok van Angelica & Adam kun je hier een echte meisjeskaart van maken. De stempel heb ik gestempeld op DCP papier en ingekleurd met de spectrum noir markers. Ik hoor wel eens dat men het DCP papier zo wit vind. Geen probleem want ook dat kun je met de brede punt prima een kleurtje geven zoals ik hier ook heb gedaan. Dan kleurt alles mee als een geheel. De tekststempel heb ik geknipt uit een ronde tekststempel van joy crafts. Hier alleen hieperdepiep uit geknipt en je kunt een stempel zo op meerdere manieren gebruiken.
Kleurnrs spectrum noir markers:
Jurk                       : PP3, PP4, PP5
Kers                      : PP3, PP4, PP5, CG2, CG3
Gezicht                  : FS2, FS3,CR2
Haar                      : GB1, GB8, GB10
Cupcake                : FS2, PP3,TN7, TN3, TB2, TB3

Gebruikte materialen:
Spectrum noir markers
DCP papier
Angelica & Adam – Cherry on top
Angelica & adam paperpad
Coredinations wit
Bloemen
Marianne design ballon mal
Tekststempels Joy crafts


Groetjes Marja

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi lief kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Grietje zei

Mooi kaartje met een lief plaatje.
Groetjes Grietje

Trijntje zei

Hoi Marja. Wat een leuke kaart. Mooi gemaaKt.leuke kleuren. Leuk afdrukje. Lief kaartje. Groeten Trijntje

Hetty zei

Wat een schatje! Prachtig ingekleurd. Complimenten!!
Groetjes, Hetty

ellyscard creatief zei

Wat een lief kaartje.
Gr Elly