donderdag 31 december 2015

Voorspoedig Nieuwjaar (123 scrapping)



De laatste kaart voor dit jaar  heb ik gemaakt voor het blog van 123 scrapping. Wat een mooi papier van Wild Rose Studio en mooie vogelmal van Aurelie.

Ik wens jullie hierbij een goede jaarwisseling toe en weer veel gezondheid en knutselplezier.

Ik hoop dat ik volgend jaar weer wat meer vrije tijd krijg om te knutselen. De afgelopen maanden waren erg druk, maar hoop dat er per 1 januari weer wat meer rust gaat komen.

Groetjes Marja

6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie rustige kaart Marja. Ook dit zie ik graag.
Voor jou ook een goede veilige jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2016.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
prachtige afsluiter heb je gemaakt, mooi papier en erg leuk de grote vogel, ik ben wel fan van deze kaarten.
Mijn kaarten zijn ook wat rustiger geworden, vind ik zelf..
Fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2016,
groetjes,
Ans

Anoniem zei

Prachtige afsluiter van het jaar Marja! Zo'n mooi model, lief vogeltje en prachtige kleuren :) Hopelijk heb je meer rust in het nieuwe jaar :) Heel fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016!
Groetjes Chantal

vintagebyina zei

Prachtige kaart.
Groetjes Ina

Anoniem zei

Mooie kaart! Ik wens je een gezond en creatief 2016!
Groetjes, Liselot

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart Marja !
Leuk met de mooie vogel en takjes.
Een gezegend nieuwjaar toegewenst!!
Groetjes Jannie