zaterdag 26 maart 2016

Ik wil je wat zeggen...


De kaart is inmiddels bij mijn vriendin gearriveerd dus ik kan hem hier ook laten zien. Een combinatie van allerlei hobbymerken door elkaar. De mal van de houtplanken had ik pas gewonnen en deze heb ik na het uitstansen met de inkt bewerkt.  De bloemen zijn gemaakt met de spullen van Stampin Up. De swirl is van Magnolia. Het witte bordje aan het hek is een spelbindermal. De wolkjes zijn ook gestempeld met de Stampin up stempels en ook de kleine vlindertjes zijn van Stampin up.
Hiermee zie je dus dat je best allerlei merken door elkaar heen kunt gebruiken....althans dat vind ik. De tekst vind ik wel handig omdat je zo binnen in de kaart de tekst kunt zetten die van toepassing is. Een ander soort kaart. Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties :)

Goede paasdagen allemaal en groetjes van Marja

Challenge: allsortschallenge
                  Dutch cardlovers
                         Creative inspirations

15 opmerkingen:

Diny zei

Ik vind het prachtig Marja....en dat kan heel goed hoor verschillende merken door elkaar.
Groetjes Diny

Tineke van der Linden zei

Een leuke kaart Marja!
Natuurlijk kun je alle soorten mallen met elkaar combineren.
Jij ook goede paasdagen.
Groetjes Tineke

Miranda K zei

mooie kaart. hier ook vaak een combinatie van.. kan prima.. groeten miranda k

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
wat een leuke kaart, mooie hek, prachtige bloemen..ik gebruik ook alles door elkaar heen,kan prima,
fijne paasdagen,
groetjes,
Ans

GerJanne zei

Heel leuk kaartje!! Super gedaan!
GerJanne

brenda zei

A super creation for our wings theme this week.

Have a lovely Easter Sunday and many thanks for joining us at Allsorts challenge.

B x

Marjan zei

Merken combineren is leuk en creatief! Je kaartje is een mooi lentekaartje! erg leuk dat hekje en de bloempjes met de wolkjes erbij. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Margot zei

Leuk, dat combineren, daar hou ik ook van want dat geeft verrassende combinaties! Gaaf kaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Anoniem zei

Ik ben weg van jouw kaart Marja! Zo mooi en een heerlijk lentesfeertje! Fijne paasdagen :)
Groetjes Chantal

Odette's kaartenhoekje zei

Prachtig is dit kaartje weer Marja ... Hele leuke mix van mallen !
Fijne Paasdagen !
Groetjes, Odette.

Corrie zei

Wat een plaatje van een kaart Marja, ik vind hem zo mooi opgebouwd, super leuk gedaan zo.
Lieve groetjes,Corrie

Kat W zei

This is such a cute scene and I love the pretty flowers :-)
Thanks for sharing this with us at Creative Inspirations!
Hugs, Kat x

Anoniem zei

Een leuke kaart Marja !!!!
Je vorige kaarten ook.
Door ziekte wat achterstand.
Had even geen fut om te kijken.
Groetjes Jannie

anja curvers zei

Gaaf kaartje hoor heel erg mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Craftnut zei

Thanks for joining our wings challenge at allsorts Tracy x