woensdag 15 juni 2016

Framecard (123 scrapping)





Het was even stil op mijn blog, maar ik moest vandaag examen doen en heb de laatste tijd veel extra moeten werken door ziekte van een collega. Maar eindelijk heb ik weer eens iets om te laten zien. Ik hoop dat ik nu weer wat meer tijd ga krijgen voor het knutselen. Ik heb er zin in!

Ik ben deze keer aan de slag gegaan met de stempelset van Joy Crafts. Dit in combinatie met het papier van Carta Bella.
Ik heb er een framecard van gemaakt. Nog nooit gedaan, maar aan de hand van het bekijken van de filmpjes op You Tube is dat gelukt en ik vond dit dus erg leuk dus er zullen er zeker meer gaan volgen voor mij. Zo leuk dat ze gewoon neer gezet kunnen worden en in de kaart kun je dan een persoonlijke boodschap zetten.

Het versturen per post kan gewoon, maar ik heb er toch ook een doosje bij gemaakt zodat het geheel nog iets steviger is. Dit gedaan met de restanten van het cardstock. 

Groetjes Marja en hopelijk tot snel


6 opmerkingen:

Odette's kaartenhoekje zei

Marja wat een knap kaartje ... Ja zo echt een echt schilderijtje !
Leuk hoor dat je er ook een doosje bijgemaakt heb ... Ik ben er weg van !!!
Groetjes, Odette.

Trijntje zei

Leuk Marja. Mooi deze framekaart met deze stempel. Groeten Trijntje

Anita van Merode zei

Prachtige framekaart. Fijn dat je weer meer tijd krijg voor het freubelen. Dan heb je weer meer zin hé. Ken dat gevoel, hihi.
Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
Gr Anita DT

Marja zei

Leuke framekaart heb je gemaakt en dan nog een doosje erbij is het een cadeautje om te krijgen! Leuk stempelset ik heb het ook ,maar moet het nog steeds gaan gebruiken.
Groetjes Marja.

Anoniem zei

Heel mooi!Ik hoop dat je examen goed is gegaan.
Groetjes, Liselot

Tineke van der Linden zei

Een schitterende framekaart Marja!
Fijn dat het examen achter de rug is. Hoop dat je geslaagd bent.
Groetjes Tineke