donderdag 20 oktober 2016

Kersttafereeltje


Allereerst welkom aan mijn laatste paar nieuwe volgers. Ik blijf het altijd zo leuk vinden om er nieuwe volgers bij te krijgen. Hoop dat ik jullie kan blijven verrrassen.

Ja ik zit weer volop in de kerstkaarten. Een kerstafereeltje gemaakt met de wat oudere mallen van Marianne design die ik nog steeds mooi vind en dus lekker blijf gebruiken. Het gebruikte papier is van Pion Design. Op naar de volgende kaart.. Vind het weer zo leuk...


Vorige week kwam ik met onderstaande kaart in de top 3. Ook dat blijft leuk om je naam ertussen te zien staan




Groetjes Marja

Challenge: Marianne design divas
                           Marianne Design kreadivas
                   The Ribbon girl blog
                                Scrapping4funchallengeblog
                                Christmascardchallengeblog
               52weekstochristmas
                 De Egel challengeblog
                     


24 opmerkingen:

karin zei

Wat een prachtig tafereeltje Marja.
groetjes,
Karin

Epie zei

Wat een mooie witte creatie Marja !!
Leuk modelletje ook wwoowww
Groet Epie

Monique zei

Heel erg stijlvol. Mooie kleuren.
Groetjes Monique
(DT52WTC)

Gerrie's kaarten zei

Een schitterende kaart.
Groetjes Gerrie

Anoniem zei

Prachtige kaart Marja! En met oude stansen is niets mis, ook die blijven mooi! Ik wil met dit model ook nog aan de slag (weet niet of dat dit jaar nog gaat lukken).
Groetjes, Liselot

marian zei

Geweldig leuke kaart.
Groetjes van Marian.

Trijntje zei

wat een mooie kaart. Een leuk winters sfeertje. Groeten Trijntje

Marja zei

Prachtige kaart ...leuk model,mooie kleuren en ook de wat oudere mallen blijven leuk om te gebruiken.
Groetjes Marja.

Cards en Box bij Lady M zei

het is net een plaatje prachtig groetjes maartje

Margreet zei

Wat een prachtig tafereeltje, Marja! Proficiat met je Top 3 plekkie. Is idd altijd leuk om je naam er bij te zien staan. En terecht hoor!
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Hoi Marja,
Alle respect voor je prachtige kaartje, maar voor onze Challenge voldoet je kaart niet aan het thema...we vragen duidelijk om Polka dots en niet om embossing! Google maar eens polka dots! Sorry maar we gaan je kaart eraf halen, sorry
Groetjes van Gerie en DT team Scr@p-Cards

Bep zei

Hoi Marja, wat een leuke kaart met je kerst tafereel, leuk dat je weer meedoet met 52WTC.

Gr...Bep DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

prachtig winters tafereeltje!
groetjes
nancy

GerJanne zei

Hoi Marja,
ik vind je kaartje prachtig!!
Leuk model en leuk tafereel.
GerJanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk model kaart Marja. Je winters tafereeltje komt zo extra mooi uit met die diepte erin. Juist goed om de wat oudere stansen gewoon te blijven gebruiken, daar zijn ze voor.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart Marja!1
Heel mooi alles bij elkaar!
Groetjes Jannie

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Marja!
Groetjes Suzan

samantha's cards zei

Stunning card, wonderful detail. Thanks for joining us at Christmas card challenges.

Donna zei

Absolutely fabulous creation with gorgeous detail.
Thanks for joining in with The Ribbon Girl October Anything Goes - Any Image challenge.
Good luck in the prize draw.
Hugs. Donna xx

!neke zei

Echt heel mooi met dat wit !!!!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marja, ben ik nog even..hihi. Ik vind hem nog steeds supermooi (zie boven) maar ik kom je even bedanken voor je deelname aan de vervoer-challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

Andreja zei

Fantastic winter card you made :-)) I like all details.
Thank you for joining us at Scrappin4Fun challenge.
Hugs, Andreja

Erica ♥ zei


Wat een mooie kerst kaart,
en het vervoermiddel is zeker origineel ☺
Bedankt dat je meedoet met onze 'Oktober' Challenge bij De Egel !
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Vervoer}

Blankina zei

Hallo Marja je MD kaartje brengt me meteen terug in de tijd, lekker sleetje rijden met mijn zus in de sneeuw..heel fijn dat je meedoet bij Marianne Design Divas en Marianne Design Kreadivas, liefs Blankina