zaterdag 22 oktober 2016

Opkikkertje




Ik had een beterschapskaartje nodig en vond dat ik even niet iets geschikts in huis had...wilde dus een kaartje gaan kopen...Wat een commentaar kreeg ik van de kinderen. Dat kon ik niet maken...
Oke dan hup alles op tafel en aan de slag. De vormkaart gemaakt met de Silhouette en daar de leuke kikkermal van Marianne Design bij gebruikt. Binnenin heb ik een zakje thee gedaan. Omdat het voor een man was er verder niet teveel poespas erop gedaan.
Ja ze hadden gelijk...veel leuker als een gekochte kaart en die was om te strijken loopt tenslotte niet weg(helaas).

Groetjes Marja

9 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ach wat een schatje Marja heel gaaf
Gr Karin

!neke zei

Super gaaf !!!!!!

GerJanne zei

Hahaha, dat herken ik. Ik koop al bijna 6 jaar geen kaarten meer, maar kreeg een keer een set mooie bloemen kaarten om te versturen ( mijn nieuwe buurvrouw wist nog niet dat ik kaarten maak als hobby) toen vroegen mijn kinderen wat ik met die kaarten moest doen.
Jouw kaartje is echt veel leuker dan welke gekochte kaart dan ook!
Groetjes,
GerJanne

Marja zei

Supermooi opkikkertje...en je kinderen hadden gelijk dit is veel leuker als een gekochte kaart.
Groetjes Marja.

Anoniem zei

Hele leuke kaart en ja, als kaartenmaakster, durf je eigenlijk geen gekocht exemplaar meer te versturen...
Groetjes, Liselot

femminde zei

Hallo Marja,
Wat een leuke opkikkerkaart!!! Mooi die appelvorm. Ik was nog niet eerder hier op je blog geweest maar ik kom zeker nog wel eens terug. je maakt leuke dingen. Ik ben ook fan van die bijna witte kaarten.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Anoniem zei

Ook ik ben het met je kinderen eens .
Inderdaad is jou kaartje veel leuker.
Daar kan geen gekochte kaart tegenop.
Heel mooi Marja!
Groetjes Jannie

!neke zei

Super leuk deze appel !!!!!

groeten Ineke

Margot zei

Hahaha ik moest lachen om het commentaar van je kinderen :) Gaaf kaartje, leuk dat zakje thee!