woensdag 9 november 2016

warm winter wishes



Voor het Marianne design challengeblog was de opdracht maak een kaart in blauw wit.  Ik ging aan de slag met deze leuke stempel van MD. Ik blijf deze zo leuk vinden en heb de stempel  met blauwe inkt gestempeld. Ik heb er een schudkaart van gemaakt. Hierin heb ik wit poeder/ sneeuw  gedaan. 
Heb allerlei mallen gebruikt van MD en ook de tekst die bij de stempel zit natuurlijk met de blauwe inkt gestempeld. De tekstregel heb ik wat ruimer opgeplakt waardoor het wat gebold op de kaart komt. Vond ik weer eens wat anders en kan zo toch gewoon in een envelop verstuurd worden. Denk dat ik er van deze versie nog maar een ga maken want vond deze zelf wel leuk geworden.

Gebruikt materialen van MD:

LR 0286
LR0142
CR1359
Stempel warm winter wishes

Groetjes Marja




12 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Het heeft wel wat om enkel deze kleuren te gebruiken. Mooi gedaan!

groetjes van Ank

Willeke zei

Leuk Marja. En idd een prachtige stempel.

!neke zei

Super mooi !!!!

Anoniem zei

Mooie kaart Marja!
Groetjes, Liselot

Diny zei

Wow....wat een prachtig kaartje Marja....schitterend!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Prachtig Marja. Wat een leuk idee met deze stempel. Groeten trijntje

Boukje zei

Mooi als schudkaart en leuk dat je de stempel in blauw hebt afgedrukt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

Anita zei

Mooie CAS schudkaart Marja.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge

Gr. Anita
MDblog

Ellie Bakker zei

Wat heb je een super leuk kaartje gemaakt met het lieve stempeltje.
Gezellig dat je met ons meedoet.
Groetjes Ellie
DT MD challenge blog

Blankina zei

Wat een prachtige Md schudkaart, zo lief , vintage en zonder fratsen, fijn dat je mee hebt gedaan bij Marianne Design Divas, tot snel, lg Blankina

jolanda creatief bijtje zei

super leuke kaart
dank je wel voor het mee doen
groetjes jolanda bongers
dt challenge blog md

Marleen zei

Een hele mooie kaart Marja!
Super gedaan met het donkerblauw, het maakt de kaart heel stijlvol.
Ik vind hem echt prachtig.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog