zaterdag 18 maart 2017

Marianne Design nr 5




Deze keer een opkikkerdoosje gemaakt waar een pakje zakdoekjes in kan. Ik heb het doosje gemaakt met de silhouette cameo, maar ik zag dat een soortgelijk doosje pas ook is verschenen bij Dutch Doobadoo. Het gebruikte papier komt ook uit de mooie paperpad country flowers. De kikkerstempels heb ik ingekleurd met de Spectrum noir markers. De zieke kikker heb ik geprobeerd een  bleek snuitje te geven en de kikker op het lelieblad geprobeerd wat blozende wangen te geven. Zo leuk om dit bijv bij een zieke door de bus te doen. weer eens iets anders dan een kaart. Het doosje zelf is niet gelijmd waardoor je het opnieuw kunt vullen met nieuwe zakdoekjes.

Goed weekend allemaal en tot snel maar weer.

Groetjes Marja

Gebruikte materialen van Marianne Design:
Ht 1617
CS0986
LR0459
Country flowers paperpad

7 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuk marja! Dit snotterdoosje!
Groetjes Anita

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Marja....ik weet zeker dat dit leuke doosje voor extra beterschap zorgt!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Kaartenkraam zei

Dat ziet er prachtig, wat een mooi papier is dat! Dit is ook een leuke manier om papieren zakdoekjes te verpakken.

groetjes van Ank

Doris knippenenplakken zei

Wat een schitterend opkikker doosje Marja !
Fijn weekend groetjes Doris

!neke zei

Dit is een hele gave !!!!!!
groeten Ineke

Corrie zei

Mooi gemaakt Marja, ook de kleuren, mooi gestempeld, leuk om te zien je opkikkerdoosje.
Lieve groetjes,Corrie

GerJanne zei

Heel leuk! Zeer met de kikkertjes erbij.
groetjes,
GerJanne