vrijdag 20 oktober 2017

Lang geleden een magnolia


Het is lang gelden dat ik een magnolia stempel heb ingekleurd, maar ik kreeg er weer zo'n zin in . Dacht laat ik dit weer eens lekker gaan doen. Ik moest het nog wel in etappes doen vanwege mijn rug, maar ook dan komt ie wel af. En ik vond t mij toch weer leuk. Lekker alle spectrum noir markers op tafel en kleuren en proberen te mengen en blenden om de juiste kleur te krijgen. Dit papierblok lag al een poosje naar mij te staren en vandaag was hij dan aan de beurt. Ik heb deze eens gewonnen en is er een van Panduro. Voor mij een onbekend merk, maar heel mooi wat betreft dessins en kleursamenstelling. Ik denk toch dat ik dit maar weer eens vaker ga doen.

Groetjes Marja

Challenge: 
                                Marvelous magnolia challenge
              Midweek magnolias

11 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Ze blijven leuk deze stempels!
Groetjes Anita

Scraptastisch zei

Ach Marja ik lees je vorige post ook nog en lees daar datje geopereerd bent en aan het herstellen! Hopelijk brengt het je alle goeds!!! en kun je straks weer naar hartenlust met je hobby bezig zijn! Grappig dat je weer eens aan het inkleuren bent geweest en het is een schattig kerstkaartje geworden!
xxGerie

Corrie zei

Ja de magnoliaatjes blijven toch ook wel mijn favoriete stempels hoor Marja.
Je hebt een prachtige kaart gemaakt en héél mooi gekleurd.
Lieve groetjes,Corrie

Nancy Soetaert zei

heel mooi kerstkaartje Marja! leuk Magnoliaatje, tof papier! Panduro is Zweeds, nu ook veel te vinden in de Pipoos...
groetjes
Nancy

shabbycraftcabin zei

Hi, thank you for sharing your beautiful card with us at Midweek Magnolias. Hope to see you again soon. Good luck, Ivy

Petra zei

Mooie kaart Marja!
Zoals ieder jaar moet ik nog beginnen aan de kerstkaarten :)

Groetjes Petra

Annemarie en Merit zei

Hoi Marja,

wat leuk dat je weer in blogland bent...en wat een lief kaartje heb je gemaakt, schattig papier lijkt wel beetje op Maja Design, zag dat het ook uit Zweden kwam...prachtig.
Fijn dat je al is het in etappe"s weer aan de knutsel bent..
Hoop dat het goed met je gaat, en dat we je weer vaker mogen zien met een prachtige kaart!!!

Fijne dag liefs Annemarie en Merit

Plony zei

Wat leuk om weer te zien Marja....en wat is je kaartje leuk geworden. Mooi gekleurd en leuk opgebouwd.....supers. Dankjewel voor je deelname aan onze challenges bij:
Midweek Magnolias
Marvelous Magnolias én
Ribbon Girls.
I.v.m. de tijd die gaat zitten in het achterlaten van reacties bedank ik je in 1 berichtje....sorry.
xxx Plony

Anoniem zei

Weer een super leuk kaartje Marja!
De magnolia blijft toch erg leuk.
Groetjes Jannie

Beth Brovold zei

What a beautiful Christmas card...I love this sweet image!! Thank you for sharing with us at Midweek Magnolias "Special Occasions" and good luck!
Take care,
Beth

Durvina zei

Wat fijn dat je weer wat kunt doen, rustig aan maar...
Tja ze blijven zo leuk die magnolia's, ik heb er ook nog steeds een zwak voor...
Leuke kaart!!

liefs, Durvina