zaterdag 23 december 2017

Tadaaaaa...Verrassing









De laatste kerstkaart voor dit jaar vind ik zelf een knaller. Letterlijk en figuurlijk ha ha. Als je nl dit doosje openmaakt plopt de kubus eruit en gelijk in vorm. Er zit een elastiekje in verwerkt ,waardoor het een plop effect geeft. En ik vind dat toch zo grappig. Een hele klus, maar deze ga ik zeker vaker maken. Jammer dat het effect op de foto niet goed te zien is. Het patroon heb ik via Jolanda van Wessel . Ik heb daar sinds kort een abonnement op haar patronen voor de Silhouette. Ik heb het patroon gebruikt, maar er weer lekker met het dessinpapier en mijn mallen een heel ander effect aan gegeven.

Met deze laatste kerstkaart voor dit jaar wil ik ook jullie allemaal hele goede dagen toewensen. Voor hen waar juist deze dagen zo moeilijk voor zijn omdat ze iemand hebben moeten loslaten wens ik jullie troost toe en ik hoop dat juist de herinneringen weer een lach op het gezicht kunnen toveren.Voor 2018 wens ik jullie alle goeds toe, maar vooral ook gezondheid.

Groetjes Marja

8 opmerkingen:

Eri zei

Oh, wat gaaf Marja! Alleen het doosje ziet er al zo chique uit in dat zwart met goed. En dan nog zo'n leuke verrassing als je het doosje opendoet; Geweldig leuk!
Groetjes, Eri

!neke zei

Wow, dat is gaaf !!!!!
Fijne dagen en een mooi 2018!!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, ik kan me voorstellen dat je dan heel verrast bent als die kubus "ontvouwt". Heel mooi zoals je ook het doosje bewerkt/gemaakt hebt Marja.
Ik wens je hele fijne feestdagen en een goed, gezond en creatief 2018.
Lieve groetjes Miranda

Monique zei

Dit is zeker een heel mooi doosje/kaart!
Bedankt voor je mooie kerstkaart. Hij staat inmiddels te pronken.
Fijne dagen, liefs Monique

Scraptastisch zei

Echt een knaller Marja, wat gaaf zeg!!!
Dankjewel voor het kaartje om ons mooie dagen te wensen!
Jij ook fijne dagen en een goed herstel met je rug!
Kerstgroetjes van Gerie

Diny zei

Wow....wat een GAVE creatie Marja.....dat heb je HEEL erg leuk gedaan!
Een echte knaller op het einde van het jaar!
Groetjes en fijne dagen,
Diny

Kaartenkraam zei

Wat geweldig zeg, ziet er erg mooi uit!
Fijne feestdagen!

groetjes van Ank

Wendy Koorevaar zei

Nou dit is zeker een knaller Marja. Heel gaaf genaakt en zo leuk die kubus!

Ik wens jou en je familie ook hele fijne dagen toe en tot volgend jaar!

Liefs,
Wendy