donderdag 4 januari 2018

Uitdaging


Ik dacht laat ik de eerste kaart van het jaar maar eens een uitdaging aan gaan. Bij Marianne Design challengeblog was de opdracht geheel wit......PFFFF zo mooi maar oh wat vind ik dat ook lastig. Toch maar eens mijn best er voor gedaan want ook uitdagingen zijn leuk om te doen.
Al mijn MD mallen en stempels eens op tafel gelegd en gaan kiezen waar ik mee ga werken. Dat werden dus de volgende materialen:
LR 0458
CR 1353
EC 0138
Leuk zo om oud en nieuw door elkaar te gebruiken.

Groetjes Marja

NB: sorry voor de iets mindere kwaliteit foto, maar mijn dochter heeft de camera mee.

           Marianne design kreadivas

14 opmerkingen:

Irene zei

Hallo Marja,

Hou maar op over geheel witte kaartjes, zo super mooi en ook zo super moeilijk! Ik ben er al een paar keer aan begonnen en er nooit uitgekomen dus ik vind jouw label helemaal top!!

xx Irene

Scraptastisch zei

Ik kan me bij Irene aansluiten, je hebt het super gedaan Marja!!!
Nog een fantastisch Nieuwjaar met veel creativiteit!!!
xx Gerie

Creanita60.blogspot.nl zei

Niet te zien hoor dat je het een moeilijke opdracht vond! Het is een toppertje!
Groetjes Anita

Cards en Box bij Lady M zei

Het ziet er schitterend uit groetjes maartje

Wybrich zei

Super mooi je witte label! En goed dat je eerst al je spullen op tafel hebt neergelegd, dat wil wel ook wel eens helpen.
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Nancy Soetaert zei

toppie! Heel mooi!
Nancy

Eri zei

Het is een prachtige label geworden Marja!
Groetjes, Eri

Grietje zei

Het is zeker een uitdaging, maar hij is prachtig geworden je label! wow!

xxx Grietje

GerJanne zei

Ik weet het! Heel moeilijk! Maar het is je prima afgegaan!! Heel mooi kaartje!

Boukje zei

Het is je goed gelukt, mooi met die stipjes in de achtergrond! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

Judith zei

Erg mooi label geworden.
Leuk dat je mee doet aan onze witte kaart Challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Ellie Bakker zei

Wat een leuke witte labelkaart Marja.
Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
Groetjes Ellie
DT MD challenge blog

Marleen zei

Een schitterende witte tag en leuk met het vogeltje!
Gezellige dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog

Anita zei

Wat super leuk die label in wit Marja
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog